Poprawki w cenie
Pamiętaj, że zawsze możesz zgłosić poprawki własne do pracy. Ze względu na dużą liczbę dziedzin i zamówień, które obsługujemy, zgaszając uwagi, które mamy przekazać redaktorowi, musimy zidentyfikować Twoje zamówienie. W tym celu musisz podać temat pracy oraz imię i nazwisko Zamawiającego. Wielu Klientów ma w realizacji po kilka zamówień w tym samym czasie, wiec musimy wiedzieć, którego zamówienia dotyczy Twoje zgłoszenie. To bardzo ważne. Z szacunku dla pozostałych Klientów i ograniczone możliwości czasowe, anonimowe zgłoszenia nie są przyjmowane.
Odbiór zamówienia
Płatności
Bezpieczne złożenie zamówienia
Nie jesteśmy wirtualni. Zamówienie możesz złożyć w bezpieczny sposób. Oferujemy trzy sposoby składania zamówień:
u nas w biurze,
u agenta,
mailowo.
Zobacz, jak złożyć zamówienie
Odebrać zamówienie można na cztery sposoby:
u nas w biurze,
u agenta,
mailowo,
w paczkomacie Inpost.
Przy składaniu zamówienia poinformuj nas, jak chcesz je odebrać. Ze względu na to, że niektóre formy odbioru wymagają dodatkowych czynności, musimy odpowiednio wcześniej zakończyć pracę nad zamówieniem i przygotować je do odbioru.
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek. Płacisz przy odbiorze zamówienia. Możliwe są następujące formy płatności:
gotówką - gdy odbierasz zamówienie w naszym biurze,
kartą lub gotówką - gdy odbierasz zamówienie w paczkomacie Inpost (uwaga - nieliczne paczkomaty Inpost nie obsługują płatności gotówkowych, więc wybierając paczkomat, warto to sprawdzić)
przelewem bankowym - gdy odbierasz zamówienie mailem.
Liczba zadowolonych klientów: